L'Amateur B del Canvi juga dissabte a Torrelles a les 17 hres., el Juvenil "A" pot deixar sentenciada la lliga dissabte a les 20 hres. al Salt del Pi contra la UE Sant Ildefons,el Cadet "A" juga al camp del Junior i espera mantenir les opcions per ser campiò.

dimarts, 12 de juny del 2007

SENSE TÍTOL

A causa dels comentaris fets a terceres persones, he de rectificar sobre el tema de l'equip francès que es va retirar del Torneig del CE Pubilla Cases i que segons comenten no va ser el que va ser desqualificat anys enrere, ja que aquest va ser, diuen, la EF Marseille espero em disculpin.
De totes maneres i com obren en el meu poder els antics llibres dels tornejos anteriors ja m'informaré sobre l'assumpte i si és necessària una nova rectificació la faré efectiva.

El que no faré de cap manera, com no ho vaig fer anteriorment, quan també mitjançant trucades i converses amb terceres persones se'm volia coartar la meva llibertat d'expressió, és retirar la foto de l'últim post, que no és més que una simple comparança amb els dos personatges de la foto, perquè si hi ha algú que no ho sap són 2 , no solament Hitler, l'altre és Mussolini (Déu els cria i ells s'ajunten), amb el sistema directiu que té el Club.

No molesteu més a la gent si us plau.

Jo sóc valent i no m'amago, la gent que em vol callar no ho és, perquè tenen el meu telèfon, el meu e-mail, i és incapaç de dirigir-se personalment a mi per a dir-me el que li diuen a molta gent que em diguin.

El meu bloc està obert a totes les notes oficials que vulgui donar el Club, i a totes les opinions ja ho sabeu, però si no voleu donar la cara,voleu callar o no teniu arguments i solament aneu intentant que altra gent em faci callar no ho aconseguireu .

I no ho aconseguireu, perquè entre altres coses aquest és el meu Club, i em dol que no solament jo, sinó molta més gent pensi que s'ha convertit en un "CORTIJO". Si, un "CORTIJO", ja ho haureu escoltat segur per molta gent, i segur que més d'un ho pensa però no té nassos per a dir-lo, l'ésser políticament correcte, o el amiguisme l'hi impedeix.
Aquest no és el meu problema, ni tampoc ho serà si aconseguiu que em fotin fora del Can Vidalet per expresar-me lliurement, (cosa que coneixent a les persones que ho regeixen, molt distant de caràcter i pensament del President del vostre/meu Club, será molt difícil) perquè prefereixo ser una persona lliure que no un acollonit i una persona políticament correcta.

NO PARLO DEL CLUB, PARLO DE LA GESTIÓ, US HA QUEDAT CLAR????

Encara espero a aquells que m'havien de rebatre tots aquells punts del Post famós, on estan?, per a això no hi ha resposta, com succeïx en el Club "TODO AL MUNDO AL SUELO Y A CALLAR, COÑO".

No veieu que us enganyeu, i parlo de la gent que estima al Club i que no es guanya la vida, i que està treballant tots els dies allà, els altres com és natural defensen els seus diners, el seu lloc i ja està, però i els altres?,:

No teniu collons per a dir fins a aquí hem arribat, i dir d'aquí em vaig o això ha de canviar?


Que passa, on està l'orgull, on està l'amor al Club? Que es quedin sols i ja està, no necessiten ningú, ja ens ho han dit a més d'un, dos o vint.


On està el valor?, molta, molta gent pensa com jo, però ningú té les agalles per a deixar el seu lloc o posar-ho en joc (vigileu alguns perque el llit es fà ràpid) i plantar cara.

Salut i República.

PD. Per cert, no us mengeu al Huelva que no us han fet res.