L'Amateur B del Canvi juga dissabte a Torrelles a les 17 hres., el Juvenil "A" pot deixar sentenciada la lliga dissabte a les 20 hres. al Salt del Pi contra la UE Sant Ildefons,el Cadet "A" juga al camp del Junior i espera mantenir les opcions per ser campiò.

dissabte, 26 de maig del 2007

Un gran amic ens deixa.

Des d'aquest bloc vull expressar el meu més sentit pesar per la pèrdua de la que avui he estat informat, avui ens ha deixat Merino, un amic, per mi fou això, un amic, vaig compartir amb ell un any de delegat impressionant, molt més temps d'una gran amistat, em vaig sentir com un membre més de la seva familia, des d'aquí a Tere, "La Peque",Chiqui,.... el meu més sentit condol.

La familia Pubillenca perd una gran persona i un gran company.

"Ets un crack tio, ets un crack". No t'oblidarem".