L'Amateur B del Canvi juga dissabte a Torrelles a les 17 hres., el Juvenil "A" pot deixar sentenciada la lliga dissabte a les 20 hres. al Salt del Pi contra la UE Sant Ildefons,el Cadet "A" juga al camp del Junior i espera mantenir les opcions per ser campiò.

dijous, 22 de març del 2007

KIKE. L'ENTREVISTA

Ha passat una mica de temps, jo l'única cosa que he explicat han estat els fets esdevinguts, avui Kike els aclareix.

SP: Cara a cara, explica els motius de la teva decisió.
K: Des de Nadal el vestidor era un polvorí i per més que parlava amb ells tot seguia igual.No es passen el baló, no es duen bé, s'insulten al vestuari, entrenen de puta pena i m'acabo fartant.El club no ha mogut fitxa així que vaig pensar que el millor era anar-me amb tot el dolor del món.
SP:Has rebut algun tipus d'ajuda per part del club durant aquest temps per a esmenar la situació?
K:Andreu ha entrat ha parlar un parell de vegades al vestidor, però entre Agus, Toni i jo, ens ho hem menjat tot. Semblava que al club l'hi suava.
SP:Quan comuniques la teva decisió al club,quina postura adopta?
K:Em van dir que ok., encara que jo crec que havien d'haver-se mullat bastant més.La solució era tan fàcil com expulsar als que muntaven els espectacles per els camps.Crec que en aquest club tots els entrenadors estem desemparats i que cap dels 2 coordinadors es comporten com a tal, encara que el de futbol 11, no ho coneixem.Estarà amb Wally?.
SP:Es pot dir que no hi ha hagut suport del club, o la teva postura conciliadora també ha influït? K:Suposo que serà un cúmul de circumstàncies, però jo no sóc ningú per a expulsar a ningú d'un club sense el consentiment del mateix.Al no tenir-lo optem pel diàleg al vestidor, encara que s'ha pogut comprovar que als jugadors li rellisca.
SP:Fas a entendre que hi ha un buit de poder.Com veus al club ara mateix?
K:No hi ha buit, sembla que no hagi poder.No pot ser que es prenguin unes decisions en uns casos i en altres casos similars als causants se'ls faci l'ona. Un pare em va insultar i semblava que em volia pegar, se li va prohibir l'entrada.Però altres pares que van insultar a un altre entrenador de l'entitat segueixen passejant-se per aquí.Els alevins tenen un coordinador que solament es dedica a tocar la guitarra al voltant d'una foguera, Agus ha arribat ha jugar amb 10 i als responsables del club semblava que els donava igüal.Tot s'arregla amb una xerrada.Menys parlar i més actuar.Aquesta és la manera que tot vagi bé i no jugant al dòmino o apareixent els dissabtes per a portar la pizza Tarradellas de la rifa del Amateur.
SP:El futur?
K:Doncs si no m'apunto a cap torneig d'escacs, estaré al Can Vidalet. Serà la meva 2ª etapa a aquest club i espero que sigui tan bona com la 1ª, a la qual vaig estar amb tu d'ajudant i entrenant l'aleví.
SP:Per a acabar, un missatge per a tots els que llegeixen aquest bloc i especialment per als integrants de la familía pubillenca.
K:Als que llegeixen aquest bloc, que segueixin entrant perquè a la gent de futbol ens agrada estar informats. Als covards que parlen sense donar la cara, els he de dir que per la meva part es poden anar a prendre pel cul. Als integrants de la familía pubillenca,que tinguin molta sort en el futur perquè la necessitaran si l'Ajuntament i la Directiva no fan gens per a recuperar la seva solera.