L'Amateur B del Canvi juga dissabte a Torrelles a les 17 hres., el Juvenil "A" pot deixar sentenciada la lliga dissabte a les 20 hres. al Salt del Pi contra la UE Sant Ildefons,el Cadet "A" juga al camp del Junior i espera mantenir les opcions per ser campiò.

dijous, 16 d’agost del 2007

ESPECTACULAR MADRIZ

Gran partit del Real, que va treure als supers cracks Drenthe i Wesley (aviat farà una peli amb Bruce), i que s'ha permet el luxe de treure a Dudek per als penals.

Bernardo, Bernardo aixó no és el Getafe carinyo.

De totes maneres he vist a un Madrid espectacular, amb superioritat en tots els aspectes del joc de Gago, Salgado, Balboa, i apuntar l'enorme partit de Raul al que només li ha faltat el gol.

Bons detalls de Metzelder a l'estoneta que ha jugat, i com ja hem comentat espectacular mig minut de Dudek.

Aquest Madrid amb Robben ens donarà moltes alegries, però per si de cas, jo seguriré abonat al Digital per veure Boomerang i Cartoon Network.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hombre marco que buscas no tienes bastante con lo del pubilla que ahora te metes con el madriz?como te dije antriormente tu eres catalá no eres andaluz para que digas con gracia madriz eso lo puede decir un sevillano y a mucha horra ,esto es otra provocacion ,como la que has iniciado a muchos pubilleros a seguirte .pareces dios pero no le llegas eso si porque no quieres te has dejado influir por el polvo...... porque si tu quisieras l pubilla tanto como dices te hubieras enrollado de otra forma no dejandolo tirado y yo creo que esto que esto que esta pasando te influye n se si es la palabra adecuada ,pero igual que quieres tanto al barza es broma barça,haz lo mismo con el publla que no se diga ¡TU CREES QUE A DONDE TE VAS ,TU LO CONOCES O VAS INFLUIDO POR ALGUIEN QUE YA ESTUBO EN SU MOMENTO,Y SU SEGUIDOR ,ME SACAIS DE QUICIO ME SBE MAL PORQUE OS CONOZCO A TODOS Y ESTO QUE HA SUCEDIDONOS HA ECHO DAÑO A TODOS NO LOS DE AHORA LOS QUE LLEVAMOS TIEMPO EN ESTE CLUB DEJANDO DE METERSE AHORA CON EL BAR ECT ECT. ANTES ERAN BUENOS AHORA QUE MALOS ESTO ES COMO EL QUE SE MUERE ,QUE BUENO ERA PERO ANTES ERA CRITICADO ,HABER MARCO QUE NO ME CAES MAL PERO ESQUE TE HAS DEJADO LLEVAR POR AQUEL QUE HABLA CUANDO LLEVA UNOS CUANTOS Y NO ES MALA PERSONA PERO ES UN IGNORANTE,QUIERO DECIR QUE DE BUENO ES TONTO,DESDE AQUI UN TE QUIERO AL PUERTA ERA MUY JOVEN ,VIVA EL MADRID Y EL DEPORTE VIVA

Marco Sànchez ha dit...

Per punts.
1. Escolta, el meu antimadridisme és tan fort com el teu antibarcelonisme però jo ho reconeixo.
2.Madriz, és com pronuncieu tots Madrid, problema de logopeda.
3.No sóc Déu, perque no puc ser alló que no existeix.
4.No he deixat tirat a ningú, ja he exposat perque vaig marxar,si vols em pots replicar el que vulguis dels meus motius, encara ningú ho ha fet, i l'article segueix al bloc.I et diré que des de dintre no es pot canviar res ni manifestar cap opinió perque et tanquen la boca o et foten fora.
5.Jo tinc independència i vaig on crec que les coses es fan be,i on la opiniò de tothom s'escolta.On per parlar amb el President no s'ha de demanar audiéncia, on la gent accepta les critiques i les valora, on hi ha més recursos per a tothom, etc. i on em sento estimat i valorat.
6.Jo amb el bar mai m'he ficat.
7.És la penúltima vegada que contesto.0-1(Pedro Pen.)

P.D. I no t'oblidis, jo mai he jugat al Pubilla Casas com a tal, i en canvi si que ho he fet al CF Can Vidalet i com a Amateur.Ho dic perque igual et penses no sé que, i vaig marxar d'entrenador del Canvi al Pubilla, així que crec que no conéixes de la misa la meitat.