L'Amateur B del Canvi juga dissabte a Torrelles a les 17 hres., el Juvenil "A" pot deixar sentenciada la lliga dissabte a les 20 hres. al Salt del Pi contra la UE Sant Ildefons,el Cadet "A" juga al camp del Junior i espera mantenir les opcions per ser campiò.

dijous, 19 de juliol del 2007

DE VIATGE

Continuem la nostra estada a Donostia, d'on marxarem cap a Santander divendres per la tarda.

No tenim molt temps per escriure i menys per contestar, per exemple, al valent anònim que no sé que diu de la meva mare.

Molts records de part de tota la penya.
Això es la paret del Reyno de Navarra, on la gent com podeu veure, te un bon criteri futbolístic. En Sergi no hi es peruqe feia la foto.........

20 comentaris:

Anònim ha dit...

TONI

QUE GRANDE CABRAS

Anònim ha dit...

k os atropeye un camion

Anònim ha dit...

PUEDE QUE YA SEA HORA DE QUE A GENTE COMO EL ANONIMO SE LE ACABE EL ESCRIBRIR AQUI.

CREO QUE LA SALA DE PREMSA ESTA PARA OPINAR Y NO PARA INSULTAR O DIFAMAR.....

Anònim ha dit...

POR CIERTO DEBE SER DEL MADRID, PORQUE SINO, NO ENTIENDO A QUE SE DEBE SU ATROPELLO ....LINGÜISTICO..

Anònim ha dit...

Sergi:
ja teniu el primer comentari del viatge al fotolog dels cabras

Anònim ha dit...

Sergi:

Ja tens una avnçada del que me vas demanar al fotolog

Anònim ha dit...

Toni:

Grandisim el teu escrit Sergi et faig un aplaudiment com vas fer tu a la pza. de bous de Santader "BRAZOS EXTENDIDOS HACIA DELANTE PALMAS DE LAS MANOS ENCARADAS Y PLAS PLAS PLAS"
Grandisim de veritat, Salva seria convenient posaru al blog perque seria convenient que o pugui veure totom.

SALUT, REPUBLICA I VISCA ELS CABRAS

Anònim ha dit...

lUEGO DICES QUE NO ISCITA ALAGENTE A DECIR COSAS QUE NO QUIEREN ERES DEL BARSA PARATI PERO ENSEÑA A ESOS ANALFABETOS A PONER MADRID CON ACBADO EN D O HABER SI ME EQUIBOCO Y SE A COLADO UN ANDALUZ Y POR ESO ESTA CON Z VIVA ESE PUTO MADRID .ESCUCHAR A RICHR COCCIANTE EA CNCION QUE CICE .............QUE PENA MEDAAAAAAAAAAAAAA OS HABEIS PORTADOO MUY MAL NUNCA SE TIENE QUE TIRAR POR TIERRA ANADA NI A NADIE POR UQEDAN PERSONAS EN EL CLUB QUE SON BUENA GENTE Y TENIAIS QUE HABER RESPETADO SOLO FUERA POR ESO .BUENO SUERTE EN EL CNVI CHICOS

Anònim ha dit...

Sergi:
Al valent anònim que escriu damunt meu el convido a entrar a l'enllaç i entendra alguna cosa.

http://www.fotolog.com/pitu_xeneize

Per cert, bones persones queden a pubilla ningu ho ha dubtat mai, però tb queda gent que ens ha fet mal llençant tot tipus de bulos i acusacions falses, inventant i explicant coses exlicades en confiaça que s'ha acabat enterant fins el tato.
A més no parlem de persones sino de gestió!

Anònim ha dit...

TONI DICE:

Analfabetos dices mirate al espejo chatin porque tu escrito es IMPRESIONANTE:
BARSA=BARÇA
PARATI=PARA TI
ACBADO=ACABADO
Bueno bueno y sigue pero no voi a perder el tiempo en enseñarte no sea que aprendas en exceso mira de leer lo que te dice sergi y empezaras a comprender que no habeis entendido nada campeon y pon tu nombre valiente que eres un MACHO.

Anònim ha dit...

enveja, només l'enveja pot portar aquests comentaris sense sentit. No es vol fer mal, només donen la seva opinió...i no entenc perque la trepitjes...no estem en un pais lliure? doncs calla! respecta l'opinió dels altres i ells respectaran la teva, no hi ha més...

només em queda dir...
VISCA EL BARÇA
que com pots veure va amb Ç

Anònim ha dit...

gracias anonimo yo no se escribir en catalan pero creo que barcelona en catalan se escribe con la ç tancada .con que toni no saltes ala primera de canto,y lee bien el escrito como lo a echo sergi ok ,y vuelvo a decir me entristece todo esto que ha pasado en le club por que de ser una familia hemos pasado a ser ....no encuentro la palabra ,pues a mi no me gusta insultar a nadie creo que se puede deir las cosas con educacion cosa que se ha perdido un poco y aquel que entra en este tema tan delicado que lo haga un poquito mejor,hay personas que llevamos al pubilla en el corazon y luchamos por que siga y pueda volver a ser el de antes costara pero no nos rendiremos conque los que os marchais del club solo desearos suerte y hacer lo mismo vosotros desearnos que podamos salir de este agujero negro que nos han metido,de aqui podremos salir de la muerte no pues vamos y adelante pubilla,sregi estoes para ti ,hablas muy bien eres un gran tio pero me gustaria que conocieras mas alas personas y te dire que ers aun muy joven tienes que recibir muchos palos para ponerte al dia en este mundo en que vivimos piensa por ti y no dejes que piensen porti ,podrias llegar lejos eres un gran portero bueno no ,me enrrollo mas sludo a totton creo que se escribe asi por lo menos le pongo interes no crees eso si viva el madrid y el pubilla

Marco Sànchez ha dit...

Això deixà de ser una família fa molt temps, quan va deixar de ser-ho es va intentar maquillar però llavors van començar les disputes per les herències, el poder, etc. D'això la culpa la tenim tots, però sobretot una persona i els acólits que a canvi d'altres favors han perdut coses que no tenen gens que veure amb el material.
Una familía ho era en el 89,90, 91,92, etc. fins que algú va decidir que això era un negoci i es va envoltar de gent que també ho va veure així.
Un és el que vol ser, no el que uns altres volen que siguis.

Anònim ha dit...

Sergi:
En primer lloc agraïr a l'anònim anterior la felicitació, escric el que penso i em surt, no hi ha més.
En segon lloc dir-li a l'anònim citat anteriorment, que jo porto el pubilla dins, el que passa que no me'n omplo la boca dient-ho. Conec molta gent que deia el mateix hi ha fet carrera a costa del club.
En tercer lloc quan parlo jo de persones, no parlo de les "importants" dins el club, parlo d'aquelles que sense tenir que entrar dins de decissions del club i a més després dient mentides per darrera.
En quart lloc, si com bé dius em coneixes, sabràs que sóc una persona molt independent, que penso per mi mateix, se moltes coses de dins el club, i tot el que sé més tot el que ha passat aquests ultims temps m'han portat a pendre aquesta decissió. no0 fa falta que ningú em digui com haig d'actuar o pensar ja que ho se fer per mi sol.
La família es va acabar com tu l'entens, ara la familia que tu dius s'assembla més a l'estructura de la màfia amb un cap suprem que decideix i no deixa als demés pendre decissions, preguntat qui queda d'abans dins la directiva....
se que pals me'n queden molts, però els més forts que he rebutr han estat aqui i he continuat vinculat al club, la gent que realment em coneix sap que me les han fet de bastants colors (no tothom), i després he continuat.
Torno a repetir que jo puc criticar la gestió, no les persones que hi han dins (hi ha bastants que prou han fet), hi han a moltes que els hi dec molt, per les oportunitats que m'han donat, però tot comença i tot pot arribar a tenir un final.

Anònim ha dit...

Hola a todos pues en esta vida tenemos que respetar las opiniones de todas clases lo digo por algunos que dicen burradas y no piensan a la hora de escribir y otros que hablan y hablan en los campos a los que se van a jugar siempre dejando el club de sus hijos mal,y a toni grande decirle que lleva poco tiempo en el club si, sabras cosas pero tu no has conocido al pubilla no es ni la mitad como se suele decir,bueno nada mas no queria hablar de nada solo queria desear unas buenas vaciones ,y espero que el regreso porque yo seguire llevando a mi hijo al club mmientras me deje y decirle a todas aquellas personas que no pertenezcan al club ,que no hay ningun lobo que si quiern venir a jugar sus hijos que lo traigan como lo voy hacer pues aqui no se acaba el mundo pues me creo que haran falta niños pues la mayoria se han acobardado se que lo hemos pasado mal todos, que quereis que os cuente , pero el pubilla tiene un color especial como el de esa cancion tan famosa que dice ´¨el pubilla tiene un color especial aaaaaaaa pubilla sigue teniendo a su gente y va a seguir holiendo azahar le gusta este ambiente¨ y si no se intentara ,costara pero la esperanza es lo ultimo que se pierde ,y todos aquelos que os vais no va ser lo mismo vivir en el pubi que en otro club de barrio ,Equipo Cadete A :esto es para vosotros para todos aquellos que ganasteis la liga aquel dia tan especial ,nos aveis dececcionado porque os estais haciendo mayores y ya emepezais con las tonterias delos grandes le echaremos las culpas als chicas jajjaj no.No sabeis lo que me a dolido vuestra separacion sin ser de vuestro equipo, y si os hubierais dado cuenta de toda la peña de gente que se levantaba pronto para poder ir a veros pero bueno todo se acaba soy muy buenos en el campo aprovecharlo no seais tontos y adelante que algun dia pueda vacilar y decir ese chaval era del pubilla y yo lo he visto desde que era un crio jugar,un beso para todos ,pues esto es una herida que la bamos a llevar siempre no se como se ha podido llegar a esto suerte y ahora si me voy hasta septiembre buenas vacaciones

Marco Sànchez ha dit...

Color especial?????????, color especial per mi és quan els jugadors de l'amateur participàvem dels jocs per els petits, quan tots els entrenadors seguiem els partits del company, de l'amateur..., quan tot el club era una festa i no es buscava el negoci per una banda i per l'altre, quan n'hi havia directius per parlar amb ells, quan podies donar el teu punt de vista....
Es clar que pots portar al nen a jugar al Pubilla Casas i be que fas per portar al fill/a a fer esport, però jo faria el posssible per saber com es treballarà, que s'ensenyarà, qui ho farà, com ho farà, quins mitjans tindrà, etc.
Quan els "amos" del bar són més estimats en tots els casos més que l'entrenador del nen/a les coses no funcionen.

Anònim ha dit...

Sergi:
Com bé diu Salva el teu fill el pots dur on vulguis, sigui a Pubilla, Can Vidalet, Polvoritense.....clubs de futbol hi han molts.
Nosaltres aqui nomes exposem opinions, no busquem coaccionar a ningu, tothom té llibertat per a decidir. A diferència del que la gent diu nosaltres ¿els que marxem? no hem tocat a cap nen, els que han marxat hi han fet per iniciativa pròpia.
En tot el demés completament dacord amb el salva, això ja no és el que era, ojala algun dia torni però bé.
Salutacions a tothom i visca los cabras

Anònim ha dit...

TONI
Tienes razon anonimo llevo muy poco en el club y me siento muy orgulloso de haber estado en el 2 años 1 intenso y el otro a medias, estoi orgulloso de que mi hijo por dos temporadas haiga llevado esos colores y ese escudo, estoi muy orgulloso de los entrenadores que a tenido y por supueto estoi muy orgulloso de haber conocido a las personas que e conocido y los AMIGOS que e hecho en el Pubi, pero eso no quita que tenga derecho a criticar algunas cosas igual que tengo derecho a felicitar alguna gestion de algunas personas, pero las cosas tienen su principio y su final en el Polvorin tubieron su final despues de 10 años super intensos y muy bien recordados y en el Pubi han tenido su final despues de 2 quien sabe quien conoce el futuro pero lo que si puedes tener seguro es que los CABRAS estaremos ahi, y si no yo si que te puedo asegurar que algunos de los componentes de los CABRAS llevas al Pubi en su corazon y no se aladean de ello no como otros que luego se esconden pero cada cual a de ser consciente y sobre todo responsable de sus actos-

VIVA LOS CABRAS.

SRV ha dit...

No entiendo nada, perque a partir del mes d'agost ja no hi ha mes escrits?.¿Donde esta wally? ¿Quien maltrataba al perro patrás?¿es verdad que el sol se apagará?
Son varies de les preguntes que em faig estic navegant per aquest blog i trobo a faltar uns quants insults per part de tothom;espero que el proper dia que em conecti el ninot del salva ja hagi llegit el meu email de l´altre dia i el comentari d´avui,ahh i el kike desitjo que perdi molts partits jajaja i el sergi ubach tambe jajaja i de passada el agus tambe jajaja bueno ñiños me voy a cenar.

SRV

Anònim ha dit...

QUE bien se respira en el pubilla este año ja ja ja ja ja